صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






گشایش نمایشگاه هنرهای تجسمی «از فجر تا هنر» در شهر رشت

نمایشگاه «از فجر تا هنر» شامل مجموعه آثار هنرهای تجسمی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گشایش یافت. سیدجلیل میرعظیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه از فجر تا هنر از برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان به منظور بزرگداشت چهل […]

کد خبر : 53702 | 10:44 ب.ظ | ۱۶ بهمن , ۱۴۰۲

نمایشگاه «از فجر تا هنر» شامل مجموعه آثار هنرهای تجسمی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گشایش یافت.

سیدجلیل میرعظیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه از فجر تا هنر از برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان به منظور بزرگداشت چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: در این نمایشگاه آثار هنرمندان کانون پرورش فکری در زمینه خوشنویسی، طراحی، نقاشی، نگارگری، تذهیب، کالیگرافی، سرامیک و سفال برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده‌ است.

وی خاطر نشان کرد: آشنایی هرچه بیشتر مخاطبان با توانمندی‌های مربیان مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری و ارائه تصویری روشن‌تر از فعالیت‌های هنری این مجموعه از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا ۳۰ بهمن در نگارخانه آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان واقع در رشت، میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی برای بازدید عموم دایر است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد