صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






معنای حماسه، انقلابی عمل كردن است

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: معنای واقعی حماسه، انقلابی عمل كردن است و ما باید در این دو عرصه عملكرد انقلابی داشته باشیم. ‘حمید حاذق نیكرو’ روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی تالش با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی افزود: موضوع حماسه در سال […]

کد خبر : 2661 | 8:22 ق.ظ | ۱ خرداد , ۱۳۹۲

نیکرو حمید12

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: معنای واقعی حماسه، انقلابی عمل كردن است و ما باید در این دو عرصه عملكرد انقلابی داشته باشیم.

‘حمید حاذق نیكرو’ روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی تالش با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی افزود: موضوع حماسه در سال 92 به نوعی جهت دهی به كل فعالیت ها برای اقدامی جهاد گونه در طول سال است.

وی بیان كرد: در حماسه سیاسی، موضوع انتخابات به عنوان یكی از بسترهای تحقق این هدف معرفی شده است.

نیكرو با بیان اینكه جامعه برای تحقق اهداف عالی نیاز به همگامی و همدلی دارد ، اظهار داشت: با توجه به برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در كشور ، خلق حماسه سیاسی نیازمند همگامی مردم و مسوولان با یكدیگر است.

وی ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و فراهم كردن زمینه حضور حداكثری مردم در انتخابات 92 را از جمله الزامات تحقق حماسه سیاسی عنوان كرد و گفت: ایجاد جو نشاط و شادابی در چارچوب پرهیز از بد اخلاقی های سیاسی و تبلیغاتی، از الزامات دیگر خلق حماسه سیاسی است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد