صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری جشن دیدار با پدران آسمانی در گلزار شهدای رشت

جشن معنوی دیدار با پدران آسمانی با حضور فرزندان شهدا و خانواده‌های ایثارگران در سالروز میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر، جمعه(۳ خرداد) در گلزار شهدای شهرستان رشت برگزار می‌شود. فاطمه جعفری، دبیر برگزاری جشن پدران آسمانی در استان در نشست هماهنگی این جشن در بنیاد شهید گفت: جشن دیدار با پدران آسمانی با همت […]

کد خبر : 2664 | 8:43 ق.ظ | ۱ خرداد , ۱۳۹۲

پدران آسمانی

جشن معنوی دیدار با پدران آسمانی با حضور فرزندان شهدا و خانواده‌های ایثارگران در سالروز میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر، جمعه(۳ خرداد) در گلزار شهدای شهرستان رشت برگزار می‌شود.

فاطمه جعفری، دبیر برگزاری جشن پدران آسمانی در استان در نشست هماهنگی این جشن در بنیاد شهید گفت: جشن دیدار با پدران آسمانی با همت و تلاش فرزندان شهدا و با همکاری بنیاد شهید و سایر دستگاه‌های مرتبط در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برگزار می شود.

 وی افزود: به رسم سنت حسنه چند سال اخیر در آستانه سالروز میلاد پربرکت امیر مومنان، امام علی(ع) و روز پدر مراسم ویژه‌ای در گلزار شهدای تازه آباد شهر رشت و گلزارهای شهدای سراسر استان با حضور مسئولان و خاندان معظم شهدا و ایثارگران با محوریت فرزندان شهدای معزز برگزار می‌شود.

 جعفری با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: نزدیکی هر چه بیشتر فرزندان شاهد به فرهنگ ایثار و شهادت، ارتقای توانمندی‌های آنان، افزایش همکاری‌های فرزندان شاهد و ارائه ایده‌های جدید از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

 وی افزود: در این مراسم فرزندان معزز شهدا با آرمان‌های والای پدران آسمانی خود تجدید میثاق کرده و عزم راسخ خود را در دفاع از ارزش‌های پدرانشان و حفظ اسلام، انقلاب و تبعیت از مقام عظمای ولایت اعلام می‌کنند.

 گفتنی است، این مراسم روز جمعه (3 خرداد) از ساعت 18 عصر در گلزار شهدای تازه آباد رشت برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد