صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






قدردانی نماينده ولي فقيه در استان و استاندار گيلان از حضور پرشور مردم در انتخابات

نماينده ولي فقيه در استان و استاندار گيلان به مناسبت حضور پر شور مردم گيلان در انتخابات  پيام مشتركی صادر کردند. در این پیام آمده است؛ مردم ولايتمدار و سرافراز گيلان؛ حضور پرشور و نشاط ديروز شما در پاي صندوق‌هاي اخذ راي به معناي حقيقي حماسه سياسي مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب را خلق كرد؛ همتي […]

کد خبر : 3164 | 6:12 ق.ظ | ۲۷ خرداد , ۱۳۹۲

مشترک

نماينده ولي فقيه در استان و استاندار گيلان به مناسبت حضور پر شور مردم گيلان در انتخابات  پيام مشتركی صادر کردند.

در این پیام آمده است؛ مردم ولايتمدار و سرافراز گيلان؛ حضور پرشور و نشاط ديروز شما در پاي صندوق‌هاي اخذ راي به معناي حقيقي حماسه سياسي مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب را خلق كرد؛ همتي والا كه موجبات شادماني دوستداران انقلاب و ياس و نااميدي دشمنان شد.

شما در كنار ديگر هموطنانمان برنده واقعي اين انتخابات هستيد و بازنده انتخابات نيز آمريكا، صهيونيسم و دنباله‌روهاي آنان است كه حجم سنگين توطئه‌هاي امنيتي و اقتصادي و جنگ رواني‌شان  براي بي‌رونق ساختن انتخابات به حبابي پوچ بدل گشت.

بي شك اين بصيرت مثال زدني نشان داد كه گيلانيان عزيز و هوشيار با اقتدار هرچه بيشتر در مسير دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌هاي والاي نظام اسلامي حركت مي‌كنند.

اينجانبان خاشعانه و با همه وجود خداوند بزرگ را سپاس مي‌گوييم و از شما ولي نعمتان انقلاب نيز كه با خلق حماسه سياسي دل رهبر فرزانه انقلاب و خانواده معظم شهدا و ايثارگران را شاد كرديد تشكر و قدرداني مي‌کنيم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد