صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مشارکت مردم در پروژه‌ها هدف بسیج سازندگی است

فرمانده سپاه قدس گیلان مشارکت مردم در اجرای پروژه‌ها و کاهش هزینه‌ها را از اهداف بسیج سازندگی عنوان کرد. هامون محمدی در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت سه هنر امام (ره) در به‌کارگیری توان جوانان در عرصه انقلاب را ویژه خواند و اظهار کرد: امام (ره) توان جوانان در ابتدای انقلاب اسلامی را به طرف […]

کد خبر : 3226 | 11:31 ق.ظ | ۳۰ خرداد , ۱۳۹۲

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس گیلان مشارکت مردم در اجرای پروژه‌ها و کاهش هزینه‌ها را از اهداف بسیج سازندگی عنوان کرد.

هامون محمدی در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت سه هنر امام (ره) در به‌کارگیری توان جوانان در عرصه انقلاب را ویژه خواند و اظهار کرد: امام (ره) توان جوانان در ابتدای انقلاب اسلامی را به طرف سازندگی و دفاع مقدس کشاند.

وی به اقدام‌های بسیار ارزشمند با تدبیر امام (ره) در جامعه اشاره کرد و افزود: فعالان جهاد سازندگی در دفاع مقدس از رزمندگان خط‌شکن شجاع‌تر بودند.

محمدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به جوانان اعتقاد دارند، تصریح کرد: بسیج سازندگی با تدبیر مقام معظم رهبری در مجلس به تصویب رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان بسیج سازندگی را کارگاه بزرگ کارورزی توصیف کرد و گفت: مدیرانی در بسیج سازندگی تربیت می‌شوند که هنگام تحصیل با مشکلات مردم آشنایی پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به آشنایی جوانان با زندگی مردم در قالب طرح هجرت سه در مناطق محروم، بیان کرد: جوانان در بسیج سازندگی مشق مدیریت می‌کنند، مدیریتی که توأم با سختی‌ها است.

محمدی جوانان کشور را دارای روحیه تلاش دانست و یادآور شد: بسیج سازندگی قابلیت‌های جوانان را به طرف سازندگی کشور هدایت می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج سازندگی به دنبال کاهش هزینه‌ها و مشارکت مردم در پروژه‌ها است، اظهار کرد: بسیج سازندگی به دنبال سود نیست و بحث اقتصاد مقاومتی را در جامعه پیگیری می‌کند.

وی اقتصاد مقاومتی را سبب بروز توانمندی‌های پنهان جامعه دانست و تصریح کرد: مردم در اقتصاد مقاومتی علیه تحریم‌های دشمن به‌کارگیری می‌شوند و با آن مقابله می‌کنند.

*بسیج سازندگی انرژی‌های پنهان را به منصه ظهور می‌رساند.

محمدی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی انرژی‌های پنهان جامعه را به منصه ظهور می‌رساند، بیان کرد: 14 الگوی برتر اقتصاد مقاومتی در بسیج سازندگی برای توانمندی اقشار محروم جامعه پیگیری می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان کمک به تولید مرغ و تخم مرغ در مناطق روستایی اشاره کرد و افزود: کمک به گسترش و تولید ماکیان و اردک، کمک به ایجاد استخرها و پرورش ماهی، کمک به ایجاد پرورش ماهی در مسیر رودخانه‌ها با انحراف آب و پرورش قارچ از الگوهای برتر اقتصاد مقاومتی است.

وی توسعه زنبورداری، کمک به راه‌اندازی صنایع تبدیلی کوچک در مناطق روستایی، کمک به ایجاد واحدهای کوچک گلخانه‌ای، کمک به صنایع دستی، کمک به کشت زعفران، کمک به ایجاد واحد دام و … را از الگوهای برتر اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

محمدی خواستار اختصاص تسهیلات از طرف بانک‌های عامل برای اشتغالزایی جوانان شد و خاطرنشان کرد: سال گذشته تسهیلات بسیار خوبی از طریق بانک مهر برای ایجاد اشتغال در گیلان پرداخت شده است و این امر امسال ادامه می‌یابد.

فرمانده سپاه قدس گیلان اختصاص اعتبار برای سه موضوع بهسازی مدرسه‌ها، اردوهای جهادی از طریق فرمانداری‌ها و آموزش فنی حرفه‌ای را از دیگر خواسته‌های بسیج سازندگی برای ایجاد شغل‌های خانگی در استان اعلام کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد