صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر شهرستان صومعه سرا

هدف دشمنان در برنامه‌ریزی برای فاجعه هفتم تیر سال 60 ضربه بر پایه‌های قانونمند انقلاب اسلامی بود. میرزا حسینعلی‌زاده  در نشست ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر شهرستان صومعه سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و تمام شهدای واقعه هفتم تیر، اظهار کرد: تلخی فاجعه دردناک هفتم تیر و شهادت بزرگان کشور هرگز از […]

کد خبر : 3270 | 7:05 ق.ظ | ۴ تیر , ۱۳۹۲

صومعه سرا15

هدف دشمنان در برنامه‌ریزی برای فاجعه هفتم تیر سال 60 ضربه بر پایه‌های قانونمند انقلاب اسلامی بود.

میرزا حسینعلی‌زاده  در نشست ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر شهرستان صومعه سرا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و تمام شهدای واقعه هفتم تیر، اظهار کرد: تلخی فاجعه دردناک هفتم تیر و شهادت بزرگان کشور هرگز از یادها بیرون نمی‌رود.

وی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی در صدد تضعیف و نابودی آن بودند، تصریح کرد: شهادت شهدای هفتم تیر ماه نیز در راستای تحقق نقشه‌های شوم دشمنان نظام بود.

فرماندار صومعه‌سرا بیان کرد: شناخت شهدای هفت تیر در واقع شناخت ارزش‌های دینی و مذهبی نظام جمهوری اسلامی است.

وی، ارج گذاشتن به مقام شهدای هفتم تیر را نوعی پاسداشت ارزش‌های امام خمینی (ره) دانست و افزود: ارزش و مقام این شهیدان در نزد پروردگار بسیار بلند مرتبه است.

حسینعلی‌زاده اضافه کرد: حادثه هفت تیر سال 60 یکی از اتفاق‌های تلخ و غم‌انگیز در طول تاریخ انقلاب به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه فاجعه هفتم تیر ماه با هدف ضربه بر پایه‌های قانونمند انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی شده بود، ادامه داد: این واقعه نه تنها موجب تضعیف نظام اسلامی نشد بلکه مدیریت هوشمندانه امام راحل پس از این حادثه موجب استحکام بیش از پیش آن و اتحاد ملی شد.

فرماندار صومعه‌سرا با تأکید بر لزوم همکاری بیشتر نهادهای صومعه‌سرا با دادگستری این شهرستان، متذکر شد: اتحاد و تعامل موجب تسریع در روند بسیاری از امور در صومعه‌سرا می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد رسانه‌های این شهرستان در هفته جاری، گفت: پایگاه‌های مجازی و مطبوعات محلی صومعه‌سرا برای انعکاس بهتر اخبار هفته قوه قضائیه با دادگستری این شهرستان ارتباط بیشتر ایجاد کنند.

حسینعلی‌زاده، فعال شدن پایگاه‌های مقاومت بسیج با برگزاری ویژه برنامه‌هایی برای تبیین شخصیت آیت‌الله شهید بهشتی، دیدار قضات و کارکنان دادگستری با مردم و برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر را از دیگر برنامه‌های هفته قوه قضائیه در صومعه‌سرا برشمرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد