صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری جشن نیمه شعبان در بیش از ۵۰۰ نقطه گیلان

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های مساجد گیلان از برگزاری جشن‌های نیمه شعبان با عنوان میلاد منجی در ۵۰۰ مسجد این استان خبر داد. حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت مهدی موعود(عج) با تاکید بر ضرورت برگزاری […]

کد خبر : 3275 | 6:57 ق.ظ | ۴ تیر , ۱۳۹۲

امام مهدی14

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های مساجد گیلان از برگزاری جشن‌های نیمه شعبان با عنوان میلاد منجی در ۵۰۰ مسجد این استان خبر داد.

حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت مهدی موعود(عج) با تاکید بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های نیمه شعبان، گفت: وظیفه منتظران فقط انتظار نیست بلکه کسی که منتظر میهمان است باید خود را برای پذیرایی آماده کند.
وی ادامه داد: میلاد امام زمان(عج) باید بزرگ شمرده شود زیرا بزرگترین عید بشریت است.

 حجت الاسلام پورابراهیم بر ضرورت برگزاری باشکوه و با نشاط جشن‌های ویژه نیمه شعبان تاکید کرد و افزود: جشن‌های نیمه شعبان تحت عنوان میلاد منجی در 500 کانون فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان برگزار می شود.

 وی اشاعه فرهنگ ناب مهدویت در جامعه و تلاش برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و مراسم‌های مذهبی را از اهداف برگزاری جشن نیمه شعبان در مساجد استان برشمرد و تصریح کرد: سخنرانی، مولودی خوانی، ایستگاه صلواتی، مسابقه‌های ورزشی و فرهنگی، تقدیر از برگزیدگان مسجد، محفل انس با قرآن، مسابقه پیامکی از دیگر برنامه‌های کانون های مساجد استان در اعیاد شعبانیه است.

 مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد گیلان اذعان کرد: برگزاری سلسله نشست‌های مهدویت، مراسم شعر، اجرای سرود و تواشیح، آذین بندی و چراغانی مساجد، برگزاری مراسم سخنرانی در خصوص مهدویت، از دیگر برنامه‎های تدارک دیده شده برای این عید بزرگ است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد