صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اطلاعیه/ برگزاری مراسم سی و سومین سالگرد بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی در سراسر استان گیلان

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم سی و سومین سالگرد بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی در سراسر استان گیلان خبر داد. متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است: امام خمینی (رحمت الله علیه) بزرگ مردی از […]

کد خبر : 46725 | 10:05 ق.ظ | ۱۲ خرداد , ۱۴۰۱

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم سی و سومین سالگرد بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی در سراسر استان گیلان خبر داد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

امام خمینی (رحمت الله علیه) بزرگ مردی از سلالۀ خوبان و پاکان عالم و هدیه‌ای الهی برای جهانیان بود که عزت و آزادی را برای مردم خسته از استبداد و استکبار به ارمغان آورد و پیام آسمانی‌اش نه تنها در گوش جان ملت ایران بلکه مسلمانان منطقه و استقلال‌طلبان جای‌جای گیتی پیچید.

امروز شخصیت ممتاز معمار کبیر انقلاب اسلامی نماد استکبارستیزی و جهاد در راه خدا و سیره ایشان، الگوی مبارزه، مقاومت و ایستادگی در برابر استیلای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی شرق و غرب بر مسلمانان و مظلومان جهان است. امام خمینی(ره) حقیقتی همیشه زنده و جاودان و انوار وجود پربرکت ایشان خاموش نانشدنی ا‌ست.

به اطلاع عموم مردم همیشه در صحنه استان گیلان می‌رساند مراسم استانی سی و سومین سالگرد بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور نماینده مردم شهرستان قم در مجلس شورای اسلامی و مداحی حاج عباس حیدرزاده، ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۴ خرداد در مصلی امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار می‌گردد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد