صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مردم گیلان پای آرمان انقلاب اسلامی ایستاده‌اند/ ولایت‌مداری گیلانیان با خلق حماسه‌های متعدد از جمله یوم الله هشتم دی ثابت شده است

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در مراسم استانی بزرگداشت یوم الله دوازدهم بهمن که صبح پنجشنبه در گلزار شهدای رشت برگزار شد، گفت: با افتخار پرچم انقلاب اسلامی را بالا می گیریم و در مقابل دشمنان سینه سپر می کنیم و به آنها می گوییم که این جمهوری اسلامی ایران است که محاسبات و معادلات دنیا […]

کد خبر : 53516 | 1:29 ب.ظ | ۱۲ بهمن , ۱۴۰۲

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در مراسم استانی بزرگداشت یوم الله دوازدهم بهمن که صبح پنجشنبه در گلزار شهدای رشت برگزار شد، گفت: با افتخار پرچم انقلاب اسلامی را بالا می گیریم و در مقابل دشمنان سینه سپر می کنیم و به آنها می گوییم که این جمهوری اسلامی ایران است که محاسبات و معادلات دنیا را به دست گرفته؛ نه شما. در واقع دشمنان ایران حتی قادر نیستند با اطمینان کشتی های خودشان را در خلیج فارس و دریای عمان حرکت دهند.

عباسی با اشاره به ایستادگی و مقاومت جانانه ملت ایران در راه اعتلا و شکوفایی توانمندی ها، استعدادها، ظرفیت ها و اقتدار نظام اسلامی، گفت: همه ما ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران پس از ۴۵ سال همچنان پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده است، افزود: دشمنان این نظام در طی این سال ها از همه حیله ها و توطئه ها و ترفندها و ابزارهای کثیف برای جنگ های نظامی و ترکیبی استفاده کرده اند، اما مردم انقلابی و ولایتمدار ایران لحظه ای از راه شهدا و ولایت دور نشده اند.

استاندار گیلان با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی علیرغم همه فراز و نشیب ها، عنوان کرد: دشمنان همواره جهت دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب و نظام اسلامی تلاش کرده اند، اما اکنون شکست را پذیرفته اند؛ در واقع با ایستادگی این ملت پای آرمان های انقلاب به قله ها نزدیک شده ایم و به زودی عرصه های پیشرفت و اعتلا را فتح خواهیم کرد و لذا خستگی و ناامید معنا ندارد.

عباسی حضور پرشور مردم در میعادگاه های نورانی و عطرآگین انقلاب را گواهی بر ادامه مسیر شهدا دانست و تاکید کرد: ملت ایران مسیر خودشان را براساس نقشه راه ترسیم شده توسط امامین انقلاب به درستی طی کرده اند و به این دستاوردهای بزرگ و بی نظیر رسیده اند.

وی با اشاره به نقش آفرینی جبهه مقاومت در منطقه، عنوان کرد: امروز جبهه حق در برابر جبهه باطل ایستاده و موفق و سرافراز است. همچنین جمهوری اسلامی ایران جزو اولین ها در دنیا بوده و در بخش های مختلف علوم پزشکی و فناوری گام های بلندی را برداشته است.

استاندار گیلان، کشور ایران را اولین تولیدکننده صنعتی بیوایمپلت در دنیا دانست و ادامه داد: دومین کشور دنیا در تولید نانودارو هستیم و توانایی ساخت دریچه قلب را داریم؛ ایران جزو برترین ها در درمان تالاسمی با شیوه پیوند مغز استخوان بوده و در صنعت سدسازی بی نظیر است و دارای فناوری تولید پهپاد رادارگریز می باشد. همچنین تولیدکننده صنایع دریایی، زمینی و هوایی و سازنده زیردریایی هستیم و جایگاه چهارم قدرت موشکی جهان متعلق به ماست؛ ماهواره به فضا پرتاب می کنیم و در این عرصه بی نیاز هستیم.

وی ساخت روبات انسان نما، استارتر هواپیما و دکل های انتقال برق را از دیگر دستاوردهای ایران دانست و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران چهارمین قدرت دریایی جهان محسوب می شود و رتبه سوم دنیا در سدسازی را داریم. همچنین چرخه کامل فناوری فضایی در اختیار ما بوده و صاحب فناوری ساخت نیروگاه خورشیدی هستیم و در فناوری لیرز حرف های زیادی برای گفتن داریم.

استاندار گیلان جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر ارزش های دینی و اسلامی و انقلابی دانست و ادامه داد: معماری انقلاب درست بوده و افق آینده روشن است و حقیقتا دولت انقلابی سیزدهم بر همین مبنا حرکت می کند. در گذشته مستشاران بیگانه ملت ما را تحقیر می کردند و هیچ توجهی به توسعه و آبادانی روستاها نمی شد و منابع و نفت کشور را می بردند و برای ما سیاست تعیین می کردند، اما به برکت انقلاب اسلامی است که عزت و اقتدار داریم.

وی با بیان اینکه ملت ایران پای اسلام و مردم سالاری دینی ایستاده اند، گفت: در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری بار دیگر اسلامیت و جمهوریت را به معنای واقعی کلمه تحقق خواهیم بخشید؛ همه امکانات و ظرفیت ها فراهم شده تا شاهد برگزاری انتخابات با چهار مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت باشیم.

عباسی با اشاره به تلاش شبانه روزی دولت سیزدهم در راه خدمتگزاری به ملت، خاطرنشان کرد: پروژه های مهمی از جمله آزادراه و راه آهن رشت – کاسپین را در دست افتتاح داریم که سالیان سال منتظر آنها بودیم.

وی با بیان اینکه ۱۸ همت(هزار میلیارد تومان) پروژه در دهه فجر گیلان افتتاح می شود، عنوان کرد: این پروژه ها طی دو سال اخیر تکمیل شده است و تا پایان سال به ۲۲ همت افزایش می یابد.

استاندار گیلان با اشاره به تلاش های دولت در جهت رشد و بالندگی اقتصادی کشور تحت هدایت های رهبر انقلاب، تاکید کرد: مردم گیلان ثابت کرده اند که در سخت ترین شرایط پای آرمان های انقلاب هستند و با جان و دل به توصیه ها و رهنمودهای رهبر انقلاب عمل خواهند کرد؛ ولایتمداری گیلانی ها در حماسه های مختلف ثابت شده و اوج آن در ۸ دی بوده است.

وی دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات را به ضرر کشور دانست و گفت: به دنبال مشارکت قوی و رقابت واقعی در انتخابات هستیم، زیرا نقش مجلس در ریلگذاری برای سرعت بخشیدن به اقدامات دولت جهت رشد اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی مهم است؛ البته دشمن از رسانه های خود استفاده می کند تا حضور مردم در انتخابات را کاهش دهد، اما ملت ایران این حضور را تکلیف قانونی و شرعی خود می دانند و قطعا حماسه ای دیگر را خلق خواهند کرد.

گزارش تصویری مراسم






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد