صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ایستادگی ملت ایران همه موانع کشورهای استکباری را کنار زده است

امام جمعه رشت گفت: آمریکا، انگلیس و فرانسه نسبت به پرتاب ماهواره‌های ایرانی واکنش نشان داده‌اند، اما به آنان می‌گوییم که نیازی به تایید یا رد آنان نداشته و در مسیر پیشرفت با قدرت پیش می‌رویم. آیت الله رسول فلاحتی، ۱۳ بهمن ماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر […]

کد خبر : 53566 | 11:51 ب.ظ | ۱۳ بهمن , ۱۴۰۲

امام جمعه رشت گفت: آمریکا، انگلیس و فرانسه نسبت به پرتاب ماهواره‌های ایرانی واکنش نشان داده‌اند، اما به آنان می‌گوییم که نیازی به تایید یا رد آنان نداشته و در مسیر پیشرفت با قدرت پیش می‌رویم.

آیت الله رسول فلاحتی، ۱۳ بهمن ماه در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نهضت نورانی انقلاب اسلامی موجب شد که جوانان این مرز و بوم با اتکا به توانمندی‌های داخلی به پیشرفت کشور در همه عرصه‌های علمی و فناوری کمک کنند.

امام جمعه رشت از رسانه ها خواست به انعکاس زحمات و خدمات دولت بپردازند و اضافه کرد: در کنار تلاش‌های دولت، شاهد پیشرفت‌های خوبی در بخش خصوصی هستیم که نویدبخش رشد اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی کشور باید زمینه‌های رشد اقتصادی کشور را با محوریت صادرات فراهم کند، ادامه داد: تولیدات ایرانی باید به بازارهای جهانی صادر ‌شود و همگان پیشرفت‌های ایران در حوزه صنایع را مشاهده کنند.

وی با اشاره به توسعه ایران در صنایع هوایی و فضایی و موشکی، تاکید کرد: امروز ایران جزو کشورهایی است که ماهواره به فضا پرتاب می‌کند که نشان دهنده قدرت موشکی جمهوری اسلامی است.

آیت الله فلاحتی پرتاب دو موشک فضایی طی هفته اخیر را نشان دهنده رشد چشمگیر علمی ایران در صنایع هوا و فضا دانست.

وی با اشاره به افزایش صادرات نفت ایران تا یک میلیون بشکه، خاطرنشان کرد: این اقدامات در حالی انجام شده که با موانع زیادی از سوی کشورهای استکباری مواجه بودیم، اما ایستادگی ایران همه موانع را کنار زده است.

امام‌جمعه رشت با انتقاد از نگاه نژادپرستانه غربی‌ها، تاکید کرد: آمریکا، انگلیس و فرانسه نسبت به پرتاب ماهواره‌های ایرانی واکنش نشان داده‌اند، اما به آنان می‌گوییم که نیازی به تایید یا رد آنان نداریم و در مسیر پیشرفت با قدرت پیش می‌رویم.

وی دستاوردهای علمی ایران را با وجود تحریم‌های ظالمانه دانست و یادآور شد: جوانان نخبه و دانشمند ایران موجب ناتوانی غربی‌ها شده‌اند؛ اگرچه با برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستیم، اما با کار و تلاش و همدلی و توجه به ظرفیت‌های داخل کشور، از این موانع نیز می‌گذریم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد