صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






گیلانیان پرچمداران واقعی دفاع از انقلاب اسلامی هستند

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه گیلانی‌ها پرچمدار واقعی دفاع از انقلاب اسلامی هستند، گفت: روحیه سلحشوری و جهادی مردمان این منطقه ستودنی است. سردار حمید دامغانی شامگاه شنبه در یادواره شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت و اجتماع بزرگ راهیان قدس در مصلی رشت اظهار کرد: خانواده شهدا، مدافعان حرم و راهیان […]

کد خبر : 53583 | 9:26 ق.ظ | ۱۵ بهمن , ۱۴۰۲

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه گیلانی‌ها پرچمدار واقعی دفاع از انقلاب اسلامی هستند، گفت: روحیه سلحشوری و جهادی مردمان این منطقه ستودنی است.

سردار حمید دامغانی شامگاه شنبه در یادواره شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت و اجتماع بزرگ راهیان قدس در مصلی رشت اظهار کرد: خانواده شهدا، مدافعان حرم و راهیان قدس صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در ابعاد مختلف افزود: سطح تقابل انقلاب اسلامی با نظام سلطه شکل جدیدی به خود گرفته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی نظم سلطه جهانی را به ریخته است، گفت: انقلاب اسلامی در منطقه و جهان موازنه قدرت را به نفع خود تغییر داده است.

سردار دامغانی با اشاره به تأثیرگذاری گیلانی‌ها در همه عرصه‌های انقلاب بیان کرد: گیلانی‌ها در ابعاد مختلف برای احیای اسلام و شکل گیری، دوام و قوام انقلاب اسلامی خوش درخشیدند.

وی با اشاره به تقدیم ۸ هزار شهید در دفاع مقدس و مدافع امنیت، حرم و سلامت افزود: گیلانی‌ها پرچمدار واقعی دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه روحیه سلحشوری و جهادی مردمان این منطقه ستودنی است، گفت: در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های انقلاب اسلامی همیشه گیلانی‌ها یک پای ماجرا بودند./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد