صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست گفتمان انقلاب اسلامی/ ملت ما برای دفاع از ارزش‌های اسلامی قیام کرد

نشست گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت «جشن امید و اقتدار» پیش از ظهر امروز در حسینیه اعظم حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه برگزار شد. مدیرکل اوقاف استان گیلان در این نشست با بیان اینکه حکومت اسلامی با چهار چوب مشخص در کنار همه دستاوردهای سیاسی علمی اقتصادی نظامی می باشد، اظهار […]

کد خبر : 53633 | 8:52 ب.ظ | ۱۵ بهمن , ۱۴۰۲

نشست گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت «جشن امید و اقتدار» پیش از ظهر امروز در حسینیه اعظم حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه برگزار شد.

مدیرکل اوقاف استان گیلان در این نشست با بیان اینکه حکومت اسلامی با چهار چوب مشخص در کنار همه دستاوردهای سیاسی علمی اقتصادی نظامی می باشد، اظهار کرد: ملت ما برای دفاع از ارزش ها و حاکمیت ارزش ها قیام کرده ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی با اشاره به اینکه مردم در تمامی عرصه ها ارادت خودرا با جان خود نشان داده اند از حضور همیشه در صحنه آنها گفت و تصریح کرد: مردم برای انقلاب خون، دست، پا و جان ها داده اند و با وجود انتقاد و گلایه پای صندوق های رای خواهند آمد.

وی انقلاب ،نظام، دولت و جامعه اسلامی را چهار مولفه تشکیل تمدن نوین اسلامی عنوان کرد و افزود: در صورت محقق شدن تمدن نوین اسلامی فرج آقا امام زمان محقق می‌شود.

مدیرکل اوقاف استان گیلان با بیان اینکه ما انقلاب کردیم تا دین رشد کند، انقلاب را بیدارکننده و امید آفرین دانست و تصریح کرد: روز به روز به هسته مقاومت افزوده می‌شود، با حمله اسرائیل به غزه در کشور انگلیس و آمریکا راهپیمایی صورت گرفت.

وی حضور یک میلیونی جوانان در اعتکاف، حضور در پیاده روی اربعین و راهپیمایی را از موفقیت های کشور بیان کرد و ادامه داد: تنها هدف دشمن دین است چرا که کشور از سه ضلع دین، رهبر و مردم ساخته شده است./ خبرگزاری بسیج






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد