صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شب‌نشینی مفصل برای کسب درآمد باشگاه لاینز رشت

در جلسه باشگاه لاینز رشت قرار شده با ترتیب یک شب‌نشینی مفصل درآمدی برای این موسسه اجتماعی حاصل کنند. به روایت اسناد ساواک، «باشگاه لاینز» موسسات اجتماعی بودند که بیشتر با نام باشگاه و یا کلوپ در کشورهای هدف ایجاد و سازماندهی می‌شدند و در چند دهه قبل، از دل سازمان تخصصی و صنفی به […]

کد خبر : 6063 | 1:33 ب.ظ | ۱۴ دی , ۱۳۹۲

قمار50

در جلسه باشگاه لاینز رشت قرار شده با ترتیب یک شب‌نشینی مفصل درآمدی برای این موسسه اجتماعی حاصل کنند.

به روایت اسناد ساواک، «باشگاه لاینز» موسسات اجتماعی بودند که بیشتر با نام باشگاه و یا کلوپ در کشورهای هدف ایجاد و سازماندهی می‌شدند و در چند دهه قبل، از دل سازمان تخصصی و صنفی به نام «فراماسونری» و یا «بنایان آزاد» بیرون آمد که بیشتر به صورت پنهانی و یا نیمه علنی فعالیت می‌کرد.

هدف از تشکیل این باشگاه‌ها و ساختار تشکیلاتی منسجم و هدفمند و  عظیم به ظاهر خدمت به مردم بود اما باطناً سیاسی و استعماری و برای کسب سود بیشتر و لذت‌جویی و منافع مالی و بهره اقتصادی را دنبال می‌کردند.

*شب‌نشینی مفصل برای کسب درآمد باشگاه لاینز رشت

از ساعت 19 روز 48.8.28  جلسه ماهانه باشگاه لاینز رشت با حضور اکثریت اعضا در محل هتل پامچال این شهر تشکیل شد.

رئیس این باشگاه از حاضران تشکر کرد و گفت: علاقه و اصرار دوستان موجب شده تا دوباره مسئولیت باشگاه را قبول کنم.

بعد اسماعیل جفرودی، گزارشی از دومین جلسه کمیته مستشاری حوزه 2 ناحیه 9 گیلان را به اطلاع حاضران رسید و اظهار کرد: قرار شده با ترتیب یک شب‌نشینی مفصل درآمدی برای باشگاه حاصل کنند.

در این هنگام پیشنهاد شد از آنجا که ماه مبارک رمضان است و از شام صرف‌نظر شود بهتر است دو دست لباس از طرف احمد علی‌دوست توسط «آرسن‌ میناسیان» بنیانگذار خانه سالمندان گیلان به آسایشگاه تحویل شود و جلسه پایان یافت.

*مخالفت مطیع‌الدوله در جلوگیری ماموران انتظامی از قاچاق ماهی/پاسخ فرماندار رشت به این مخالفت

پس از ختم جلسه بحث آزاد شد و مهدی آستانه‌ای درباره ماهی و سخت‌گیری ماموران منابع طبیعی مطالبی اظهار کرد که از طرف پرویز عمواوغلی فرماندار رشت به وی پاسخ داده شد.

محمدعلی بیانی به حمایت از فرماندار گفت: نظامیان مملکتی خرید و فروش ماهی علنی را قاچاق شناخته است و حالا اگر جلوی مصرف‌کننده را در میدان ماهی فروش‌ها می‌گیرند تصمیمی است که برای حفظ و جلوگیری از انقراض نسل ماهی گرفته شد.

مهدی آستانه‌ای نسبت به سخنان محمدعلی بیانی برآشفته شد و گفت: من به مطیع‌الدوله معروف هستم اما در این باره انتقاد دارم، شما چگونه از وضع موجود و جلوگیری ماموران انتظامی از حمل و مصرف ماهی حمایت می‌کنید.

این سخنان خوشایند فرماندار رشت قرار نگرفت و بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می‌رسید و دوباره اظهار کرد: ما اقدام‌هایی کرده‌ایم و کمیته نهایی در این زمینه تشکیل داده‌ایم و معقول نیست که تمام کارها را برای آستانه‌ای گزارش دهیم.

باز پرسش‌هایی از فرماندار شد که در پاسخ گفت عصبانیت مهدی آستانه‌ای و امثال او از جای دیگر است و سابقاً به عنوان مغز متفکر در زمان استاندار سابق در تمام کارها شرکت می‌کرد و حالا کمتر در استانداری رفت و آمد دارد و ناراحت است و انتقاد می‌کند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد