صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نیت پدر تاجدار از درآمد شب‌نشینی باشگاه لاینز رشت

پدر تاجدار نیت خود از درآمد شب‌نشینی باشگاه لاینز رشت را اجرایی کرد. به روایت اسناد ساواک، «باشگاه لاینز» موسسات اجتماعی بودند که بیشتر با نام باشگاه و یا کلوپ در کشورهای هدف ایجاد و سازماندهی می‌شدند و در چند دهه قبل، از دل سازمان تخصصی و صنفی به نام «فراماسونری» و یا «بنایان آزاد» […]

کد خبر : 6500 | 11:36 ق.ظ | ۳۰ دی , ۱۳۹۲

کلوپ50

پدر تاجدار نیت خود از درآمد شب‌نشینی باشگاه لاینز رشت را اجرایی کرد.

به روایت اسناد ساواک، «باشگاه لاینز» موسسات اجتماعی بودند که بیشتر با نام باشگاه و یا کلوپ در کشورهای هدف ایجاد و سازماندهی می‌شدند و در چند دهه قبل، از دل سازمان تخصصی و صنفی به نام «فراماسونری» و یا «بنایان آزاد» بیرون آمد که بیشتر به صورت پنهانی و یا نیمه علنی فعالیت می‌کرد.

هدف از تشکیل این باشگاه‌ها و ساختار تشکیلاتی منسجم و هدفمند و  عظیم به ظاهر خدمت به مردم بود اما باطناً سیاسی و استعماری و برای کسب سود بیشتر و لذت‌جویی و منافع مالی و بهره اقتصادی را دنبال می‌کردند.

*اعزام اعضای باشگاه لاینز رشت به ونک تهران 

جلسه ماهانه باشگاه لاینز رشت از ساعت 19.30 دقیقه روز 49.12.24 در هتل پامچال این شهر با شرکت اعضا تشکیل شد.

احمدزاده رئیس باشگاه لاینز رشت در این جلسه اظهار کرد: شش نفر از پاکستان به ایران می‌آیند و از لاینز تهران نوشته شده که یا چند روز از آنها پذیرایی کنید و با اینکه بخشی از هزینه آن را پرداخت کنید که در مجموع 5 هزار ریال حواله شده است.

وی افزود: امسال کنگره بزرگ سالانه لاینز در هتل ونک تهران تشکیل می‌شود و شیرمردانی را باید معرفی کرد که پس از بحث مختصر در نتیجه اسماعیل جفرودی، احمدزاده، منش‌کریمی، بیانی، محمد جوادی و صدقیانی به عنوان نمایندگان اصلی و شش نفر دیگر به عنوان نمایندگان علی‌البدل انتخاب شدند که باید در اردیبهشت به کنگره هتل ونک تهران بروند.

احمدزاده گفت: سپس نامه دیگری واصله از مرکز درباره اینکه برای ایجاد تفاهم بین باشگاه‌ها مقرر شده هر منطقه مکاتباتی انجام دهند تا اصول لاینز گسترش یابد.

وی با بیان اینکه درباره تشکیل باشگاه جوانان لاینز مذاکره‌ای به عمل آمد، افزود: از تهران نوشته‌اند که درباره باشگاه جوانان اقدام کنند.

رئیس باشگاه لاینز رشت، ادامه داد: آقای دریادل مسئول امور جوانان است و باید اقدام کند.

به گفته وی، دعوت لاینز سوئد است که دختران و پسران 16 تا 19 ساله را برای شرکت در کنگره جوانان با شرایطی که هزینه‌ای به‌عهده خود باشد مذاکره شد و کسانی که مایل هستند به کنگره سوئد بروند معرفی شوند.

سپس آقایان صدقیانی و مصطفی شجاعی به عنوان مهمان لاینز معرفی شدند و پس از ادای سوگند آرم لاینز به سینه آنها نصب شد.

*نیت پدر تاجدار از درآمد شب‌نشینی باشگاه لاینز

اسماعیل جفرودی به مناسبت سالروز تولد رضا شاه مطالبی بیان کرد و او را سردار نامی بزرگ و افتخارآفرین مملکت و ناجی و نابغه نامید و گفت: پدر تاجدار با نیت خیرخواهانه حاضران را توجیه کرد که درآمد شب‌نشینی باشگاه لاینز حدود 75 هزار ریال را خالص تهیه و به مصرف ساختمان جدیدالاحداث شیرمردان برسانند.

وی افزود: از آنجا که بسیاری از شیرمردان باشگاه لاینز در یک باشگاه جدید دیگری فعالیت می‌کنند طبق اساسنامه از دو باشگاه باید یکی را انتخاب کنند.

گفته شده که آقایان مهدی آستانه‌ای، علی‌اکبر استقامت، هوشنگ آذرنگ، اسفندیاری، فضل‌الله آصف، داریوش ارسطو شهریاری و چند نفر دیگر به دلیل فعالیت در باشگاه «روتاری» دیگر عضو باشگاه لاینز رشت نیستند و هر کس خلاف اساسنامه رفتار کند در موسسه مشابه و خیریه دیگری شرکت داشته باشد از عضویت خارج می‌شود.

*برگزاری انتخابات هیئت مدیره باشگاه لاینز رشت در فروردین

با توجه به کاندید شدن چند نفر از اعضا مقرر شده اواخر فروردین انتخابات هیئت مدیره و کادر رهبری باشگاه لاینز رشت با رأی دسته‌جمعی اعضای باشگاه برگزار شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد